Google Squared

Google Squared este un nou instrument de cautare de la Google, care organizeaza informatia de pe un subiect intr-un tabel, numit de ei square.

Practic, intri si cauti ceva, iar el returneaza un tabel care include cateva informatii de baza si adrese web unde poti vedea mai mult. De cele mai multe ori afiseaza informatii de pe wikipedia, dar utilizeaza si alte site-uri specializate pe subiectul cautat.

Eu as zice ca Google Squared iti da liste. Vrei filme horror, iti va da o lista. Cauti un produs, iti da o lista cu review-uri si magazine de unde il poti cumpara.

M-am jucat putin mai mult cu el si am gasit niste lucruri interesante. De exemplu, cand am cautat “Tarom” am primit informatii despre curse si orasele in care acestea ajung. Cautand “Danube” am gasit informatii despre orasele prin care trece. Cand cauti “Microsoft” iti afiseaza produsele companiei din Redmond.

Chiar daca mai are mult pana la versiunea finala, e util cand ma documentez pentru un proiect. Caut un topic si gasesc noutiuni asemanatoare/relevante.

Lasă un răspuns

