Augmented reality in .ro si .com

De curand a fost lansat primul experiment augmented reality in webul romanesc. Daca ajungi la nivelul 3 pe idareu.ro, te poti juca precum in filmuletul urmator:

Daca ti-a placut, iti recomand alte 10 utilizari creative de AR, de pe la straini.

One response to “Augmented reality in .ro si .com

  1. ori are erori foarte mari, ori este teapa: eu am aceeasi problema ca si a altor comentatori de pe alte forumuri: a mers bine pana cand am acumulat 9 pcte si in momentul in care am scris la fel o melodie care s-a tot repetat ca fiind castigatoare pentru care am fst punctata imi zice ca raspunsul nu este corect.

Lasă un răspuns

