Impresii despre Google Wave

Tot mai multi utilizatori au ocazia sa testeze Google Wave, desi cererile inca sunt mai numeroase decat invitatiile oferite de Google. M-am jucat si eu cu noul tool de comunicare de la Google si mi-am format cateva impresii.

Google Wave poate fi utilizat intr-o multime de feluri. Sunt convins ca cei mai multi nu ii vad potentialul in acest moment. S-a vorbit despre comunicarea intr-un wave la lucrul colaborativ intr-un proiect si au aparut deja harti colaborative, camere de chat si chiar jocuri RPG in wave-uri. GW va schimba modul in care comunicam, insa nu de la inceput. Oamenii vor intra acolo, vor incepe sa il foloseasca asa cum sunt obisnuiti cu email-ul, messenger-ul sau skype-ul, pentru ca in timp sa descopere ce avantaje le poate oferi un wave fata de un canal clasic de comunicare.

Inca astept ca toti prietenii mei sa primeasca invitatii, iar galeria de aplicatii a Wave sa ofere mai multe lucruri interesante. Trebuie sa mentionez si ca acest nou instrument va „manca” mult din timpul utilizatorilor. Trecand peste acestea si peste inevitabilele bug-uri ale versiunii preview, sunt incantat de ce am vazut pana acum la Google Wave.

Lasă un răspuns

