Primele 500 de tweeturi

Prin martie am inceput sa ma joc cu un cont propriu pe Twitter, iar din mai am inceput serios sa-l folosesc. Discutiile se poarta in aceasta retea cel mai mult in timpul saptamanii, asa ca atunci conversez si eu cel mai mult acolo.

Va las cu un grafic generat de Tweetstats despre cat si cand am tweeterit eu si cu gandul ca nu stiu cum am trait inainte sa descopar jucaria 🙂

Statistici Twitter

 

3 responses to “Primele 500 de tweeturi

  1. la cat mai multe tweeteit-uri !

  2. Multumesc, CreveteL!

  3. Pingback: Bariera de 1000 tweet-uri « Aurică

Lasă un răspuns

