Goana dupa cadouri

Ati luat cadouri? Eu nu stiu cum fac, dar mereu raman cu treaba asta pe ultimul moment. Astazi am zis ca nu se mai poate, trebuie sa aleg ce voi lua.

Asa ca am apelat la varianta simpla, www-ul 🙂 Mai exact, http://www.paginiaurii.ro/cauta/bucuresti/Cadouri_şi_suveniruri.html. Mi-am facut un traseu cu cele mai interesante magazine de cadouri, pentru ca prefer sa le vad inainte de a cumpara si mai ales prefer sa nu mai astept dupa curier in perioada asta aglomerata. Azi am apucat sa ma duc doar la doua dintre ele. Oamenii au fost primitori, desi au mult de munca in perioada asta. Au avut rabdare, mi-au explicat lucruri pe care nu le stiam despre originea acelor obiecte si m-au ajutat sa descopar si alte idei de cadouri pe care nu le-as fi avut fara ei.

Nu am cumpara foarte multe pt ca am descoperit cu ajutorul Pagini Aurii si alte magazine pe care vreau sa le vad, dar cel putin acum nu mai duc lipsa de idei si sunt eu cel care are de ales 😀

Lasă un răspuns

