Nu toti cainii sunt rosii

Saptamana aceasta am citit in presa ca 96% dintre romanii cu internet utilizeaza motoarele de cautare cel putin o data pe saptamana, motiv pentru care va intreb: cat de multumiti sunteti de rezultatele pe care le primiti din aceste motoare de cautare?

De cate ori ati cautat ceva si v-au oferit cu totul altceva? De exemplu sa cauti un mouse si sa iti gaseasca desene animate cu Tom si Jerry 🙂

Va suna cunocut, nu? Iata de ce mi s-au parut geniale noile reclame la paginiaurii.ro, un motor de cautare premium, toate informatiile de acolo fiind introduse de oameni si nu afisate asa cum cred computerele. Una dintre reclame am insert-o in coltul din dreapta sus al acestui post. Dati click pe ea sa o vedeti mai mare! Mi-a placut ironia faptului ca motoarele de cautare clasice nu stiu sa faca diferenta intre prietenii omului cainii si cainii rosii de la Dinamo. Iata si reclama video:

Si pentru ca tot am adus vorba de Pagini Aurii, aflati ca puteti interactiona cu echipa de acolo si pe twitter si facebook.

One response to “Nu toti cainii sunt rosii

  1. Pentru unii pana si cautatul pe Google pare extrem de greu!

Lasă un răspuns

