Cauta in Twitter… pe Google

Twitter era considerata reteaua sociala la moda acum un an, la fel este si acum. In aproximativ un an, si eu am scris peste 800 de tweet-uri si am interactionat cu sute de oameni prin intermediul acestui site.

Motoarele de cautare am vrut sa muste din tortul cu buzz al Twitter. Bing a anuntat prima data ca introduce in paginile sale rezultate in timp real de pe Twitter, si ca sa nu se vorbeasca prea mult despre miscarea facuta de motorul de cautare al Microsoft, la doar cateva zile distanta si Google a facut acelasi lucru.

Dar Google nu se opreste aici. Zilele trecute a lansat cautarea in arhiva Twitter.

In imaginea de mai sus se poate vedea intr-un tweet al meu ca stie si sa evidentieze link-urile, adica daca eu am scris http://www.paginiaurii.ro, el va trece asta drept Pagini Aurii si in consecinta o va gasi la respectiva cautare.

Si pentru ca am zis ca eforturile Google in privinta Twitter nu se opresc aici, motorul de cautare testeaza acum si o modalitate de a gasi oameni pe Twitter, dupa cum au observat cei de la Search Engine Land:

Lasă un răspuns

