Sa ne amintim cum am inceput

Blogatu a implinit 3 ani de cand face blogging si ne invita sa ne amintim fiecare de primul articol publicat pe blog. Si uite asa imi dau seama ca zilele urmatoare fac si eu un an de blogging activ.

Incepeam blogul cu o scurta descriere a mea dar si a ce ma asteptam atunci sa fie acest blog. Uitandu-ma in urma, acum ma bucur ca am reusit sa imi informez cititorii si prietenii despre mediul online, economia Romaniei si, din cand in cand, IT si tehnologie. Si pentru ca toti meritam din cand in cand cate o deconectare de la treburile serioase, nu au lipsit nici postarile despre petrecerea timpului liber sau despre cauzele sociale care merita promovate.

Acesta este postul 115. Nu-i deloc rau pentru mai putin de un an de blogging, cred eu. Si daca tot sunt intr-un moment in care trag linie, astept sa aflu de la tine, cititorul meu fidel, ce ai vrea sa gasesti de acum pe acest blog.

3 responses to “Sa ne amintim cum am inceput

  1. Felicitari, tine-o tot asa :D!

  2. Pingback: Blogatu LiveTV - tragerea la sorți a câștigătorilor concursului Primul articol de pe blogul tău | Blogatu

  3. Permite-mi sa te felicit pentru concursul castigat

Lasă un răspuns

