Bariera de 1000 tweet-uri

Parca ieri scriam despre primele mele 500 de tweet-uri, dar uite ca am atins si mia de tweet-uri! Nu sunt genul care sa scrie de 10-20 de ori pe zi (nu ca as avea ceva cu cei care fac asta), asa ca incet dar sigur pot spune acum ca imi numar si eu tweet-urile in mii.

Uitandu-ma pe grafic observ ca scriu mai putin pe Twitter decat anul trecut, dar in acelasi timp am ajuns la un ritm constant.

Cel mai mult vorbesc cu prietenii de la Pagini Aurii, dar nu numai. Din pacate, TweetStats nu genereaza si un grafic cu numarul celor cu care conversez, pentru ca fac pariu ca acest numar a crescut in ultimele luni.

Alt lucru care mi s-a parut interesant sunt hashtag-urile la care am participat cu mesaje: #5 #aungsansuukyi #cabarbatii #cliseeromanesti #followfriday #iloveromania #leweb #marketing360 #masinamea #musicmonday#netcamp #numerglamadonna #offline20 #seo #snowfight #subsaturday #tweetie8 #webstock09 #worldcup #zilelebiz.

Lasă un răspuns

